Owocowy Mix Śniadaniowy

"Zjedliście już śniadanie? Ja się zaraz do niego zabieram. Będzie lekko, bo powracają w końcu wysokie temperatury. Choć te najprzyjemniejsze, zaczną się dopiero od soboty, gdy w całym kraju nie będzie padać, będzie słonecznie i bezwietrznie, a ja wyruszę na wyczekiwany urlop - jedyny w te wakacje, ale za to bardzo przyjemny. A wracając do śniadania - gdy na zewnątrz upalnie, nie mam ochoty na ciężkie posiłki, dlatego dziś zaproponuję Wam bardzo owocowy mix śniadaniowy, do którego tak naprawdę można dodać dowolne owoce. U mnie główną część stanowią maliny, które cudownie komponują się z jogurtem naturalnym i otrębami owsianymi. Świetna propozycja śniadaniowa. Nie wiem jak Wy,  ja lecę do kuchni przygotować sobie właśnie taki mix :)"
Składniki na 4 porcje:
  • 150 g otrąb owsianych
  • 2 szklanki świeżych malin
  • szklanka wydrylowanych czereśni  świeżych lub z kompotu 
  • szklanka jagód
  • kilka sztuk agrestu
  • jogurt naturalny - 400 ml
Sposób przygotowania:
Wszystkie owoce myjemy, Wysokie, wąskie naczynia - u mnie kieliszki do szampana -  zalewamy jogurtem naturalnym na 1/3 wysokości.

Następnie do każdego naczynia wrzucamy jagody - szklankę umytych i osuszonych owoców rozdzielamy na cztery naczynia.

Dodajemy garść otrąb owsianych, następnie układamy wydrylowane czereśnie i ponownie podsypujemy otrębami. Kolejną warstwę stanowią maliny, którymi wypełniamy resztę naczynia. Całość dekorujemy agrestem.

Podajemy schłodzone.
Smacznego!



Komentarze

  1. Bardzo mi się podoba takie śniadanie. Mam wszystkie produkty za wyjątkiem czereśni. Chyba zaraz sobie taki "drink" zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędnie wygląda!!! Takie śniadanie mogłabym mieć codziennie!!!

    Zapraszam do odwiedzania: http://szczypta-smaku-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Słodko dziękuję za pozostawione komentarze!