Konkurs!

"Powoli do przodu jak to mówią :) Pamiętam jak zaczynałam swoją przygodę z blogowaniem. Pierwszy post pisany nocą na materacu w pracy. Nocowałam w pracy, bo nie opłacało mi się wracać do domu (tak mogłam się wyspać). Pamiętam, że zastanawiałam się, czy jest sens pisać bloga, czy ktoś będzie miał ochotę korzystać z tego co przygotuje, sfotografuje, a następnie opublikuje. Właściwe byłam pewna, że nikt do mnie nie zajrzy. I co? I teraz mogę tylko powiedzieć, że jestem szczęśliwa, że jednak rozpoczęłam tą przygodę. Teraz nie wyobrażam sobie życia bez bloga! Wiadomo, czasem jest ciężko, brak sił, brak czasu, zdarza się... Mimo wszystko, nie przestaje, a ostatnio nawet podkręcam tempo. A to wszystko dzięki Wam! Za to, że jesteście, że korzystacie, komentujecie i odwiedzacie mnie w wolnej chwili! 

Słodkie Przyjemności w liczbach:
Ostatnio na blogu stuknęło mi 335 tysięcy odwiedzin ( z samego ostatniego miesiąca 90 tysięcy!), 
Zostawiliście na blogu 1430 komentarzy, 
Opublikowałam 429 postów w ciągu dwóch lat i 3 miesięcy,
Na ostatnio tak popularnym Facebooku, polubiło Słodkie Przyjemności już ponad 1000 fanów!

I to właśnie z okazji 1000 fana na Facebook'u postanowiłam zorganizować konkurs, w którym do wygrania będzie książka "Z miłości do jedzenia, Najlepsze przepisy polskich blogerów", w której znajdziecie również i mój wyróżniony przez sędziów Kulinarnego Bloga Roku przepis na Placki ziemniaczane z gruszką z piekarnika :)

Co trzeba zrobić aby wygrać książkę? Nic prostszego!

Waszym zadaniem jest:
1. W komentarzu na Facebook'u (pod zdjęciem nagrody), opisać historię związaną z jedzeniem. Może to być opowieść o pierwszym wypieku, o oświadczynach przy kolacji, kulinarnych podróżach albo po prostu o  wypróbowaniu nowego przepisu. Ważne jednak, by wiązała się ona z jedzeniem :) Chcę Was bliżej poznać!
2. Udostępnić zdjęcie nagrody

Konkurs trwa do 4.08.2013 do końca dnia.
Wyniki ogłoszę na FB i na Blogu dnia następnego t.j. w poniedziałek 5 sierpnia.

Dajcie się poznać! 
Zabawę czas zacząć!

Słodkie Pozdrowienia
Sweet Housewife - Ada



Komentarze