Wyniki Konkursu Urodzinowego


Oj! Nie było łatwo! Tyle pysznych i smakowitych pomysłów zaproponowaliście, że nie wiedziałam co wybrać! Gdybym wcześniej o tym pomyślała, przygotowałabym 2 a nawet 3 nagrody. Ale teraz już na to za późno. Tak jak mówię to był trudny wybór, ale uważam, że bardzo trafny.

Zanim ogłoszę zwycięzce, chciałabym bardzo wszystkim podziękować za udział w konkursie i za świetne pomysły, oraz bardzo miłe słowa!

Co mieliście zrobić?
Zadaniem Konkursowym było napisanie pod zdjęciem z nagrodami na FB
 Co Waszym zdaniem powinno się znaleźć w przyszłości na moim blogu.


Wyłoniłam troje laureatów, niestety tylko jedna osoba zdobędzie nagrodę.

3 miejsce zajęła Aleksandra K. z propozycją na tradycyjne brytyjskie Apple Pie

2 miejsce zajęła Katarzyna T. z pomysłem na Baklavę

1 miejsce i tym samym zwycięstwo w konkursie urodzinowym zdobywa Ewa N. ze swoją propozycja na Malowaną Roladę.



Jeszcze raz bardzo dziękuję za udział w konkursie!
Panią Ewę proszę o przesłanie na e-mail: slodkieprzyjemnosci@gmail.com, swój adres na który mam przesłać nagrodę. 

Na adres czekam do poniedziałku (t.j.15.04 21.59), jeżeli go nie otrzymam, nagroda przechodzi w ręce Pani Katarzyny.

Jeszcze raz gratuluje i życzę smacznego i słonecznego dnia!







Komentarze

  1. Dziękuję serdecznie;)))) Wysłałam maila;) To teraz czekamy na post z roladą;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Słodko dziękuję za pozostawione komentarze!