Jogurtowa przekąska z musli

"No, no 13 03 2013 to przełomowa data - zdecydowanie. W końcu wybrano nowego papieża! Choć jak się bliżej przyjrzeć dacie to sporo w niej trójek - zna się ktoś na numerologii? Wiecie co to może znaczyć? W każdym razie, jest to okazja do świętowania! Tak wielka, że może nawet dziś przygotuję coś tematycznie związanego z Argentyną? Zobaczę, czy starczy mi czasu. A pro po czasu - co robicie, gdy nie macie nawet chwili na przygotowanie śniadania? Albo siły na zjedzenie kolacji? U mnie wygląda to tak, że albo nie jam wcale, albo jem coś szybkiego. Ale ile można jeść płatki na mleku? Wczoraj postanowiłam przygotować szybką jogurtową przekąskę z musli i zapomnianymi przeze mnie poduszeczkami - jaśkami. Jedna duża porcja zaspokoiła mój głód, chociaż nie na długo, dlatego polecam przygotowywać podwójne porcje. Muszę przyznać, że gdybym w niedzielny poranek dostała taką niespodziankę do łóżka to bym się ucieszyła - lekka i smaczna - to najlepsze określenie. Zapraszam na Jogurtową przekąskę - małą odskocznie od świątecznych propozycji."

Składniki:

  • jogurt naturalny duży
  • Jaśki" z galaretką/orzechowe
  • musli: płatki owsiane, otręby owsiane, płatki kukurydziane, żurawina/rodzynki, wiórki kokosowe, orzechy, suszony banan, kandyzowany ananas - pominęłam
  • ewentualnie cukier do smaku 
Sposób przygotowania:
Do dużej miski wsypujemy płatki  i otręby owsiane, dodajemy płatki kukurydziane, mieszamy. Następnie dorzucamy resztę składników i odstawiamy.

Do niewielkich miseczek wlewamy jogurt (jeżeli chcecie dodać cukier zróbcie to teraz) - tak aby zakryć dno, następnie dodajemy połączone wcześniej musli, które następnie zalewamy kolejną warstwą jogurtu.

Na wierzch każdej miseczki wrzucamy kilka poduszeczek z nadzieniem - u mnie z galaretką pomarańczową. Podajemy schłodzone.
Smacznego!




Komentarze

Prześlij komentarz

Słodko dziękuję za pozostawione komentarze!