Muffiny z białym serem i wanilią


"Weekend! Co prawda dziś cały dzień w pracy, w niedzielę będę się uczyć do egzaminów, ale mimo wszystko weekend! Zawsze to jakoś lepiej brzmi :) Staram się nie myśleć o tym, że już dawno powinnam zacząć pisać pracę magisterską. Jakoś nie mam weny, choć do końca miesiąca powinnam w końcu zacząć ( deadline na pierwszy rozdziała minął 12.31.2012 ). No cóż :) 19.01.2013 co Wam to mówi? Tak! Zostało mniej niż miesiąc do Walentynek? Obchodzicie to święto? Ja bardzo lubię:) Jak nie byłam z eM, świętowałam z koleżankami. Mimo wszystko, to dodatkowy dzień na przygotowanie słodkich przyjemności :) Jeszcze nie planowałam tegorocznego święta, ale wydaje mi się, że powoli mogę zacząć wypróbowywać przepisy. Na przykład dzisiejszy jest cudownie smakowity :) Muffiny z białym serem i wanilią. Kochani! Cudowny smak a do tego muffiny są super wilgotne. Idealne. Wypróbujcie!"

Składniki:
  • 300 g mąki
  • 100 g masła
  • 2 jajka
  • 150 g cukru
  • szklanka mleka
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
Dodatkowo:
  • 200 g sera
  • 2,5 łyżki cukru z prawdziwą wanilią 
  • 1 jajko
Sposób przygotowania:
Piekarnik rozgrzewamy do 180`C
Jajka miksujemy razem z cukrem, dodajemy rozpuszczone ostudzone masło i mleko i dalej ubijamy do połączenia się składnikow.

Mąkę przesiewamy razem z proszkiem do pieczenia, odstawiamy.
W oddzielnej misce ucieramy ser razem z jajkiem i cukrem waniliowym, gdy masa będzie jednolita, przerzucamy do masy jajecznej i lekko mieszamy. Następnie wsypujemy mąkę i lekko mieszamy.

Ciasto przekładamy do foremek na muffiny wyłożonych papilotkami do 3/4 wysokości.
Pieczemy około 25 minut - do zarumienienia - studzimy w piekarniku.
Smacznego!




Komentarze

  1. bardzo apetycznie wyglądają, takie mokre ciasta są chyba najlepsza, akurat czegoś takiego szukałam do niedzielnej kawy:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Słodko dziękuję za pozostawione komentarze!