Herbata Bożonarodzeniowa

" Czy to źle, że  jeszcze nie kupiłam prezentów? Jakoś nie było kiedy, poza tym uznałam, że lepiej to zrobić przed świętami, aby niepotrzebnie nie przepłacać. Czy dobrze zrobiłam, okaże się po południu, bo wtedy wpadnę w zakupo - świąteczne - szaleństwo. Wczoraj cały dzień spędziłam w kuchni piekąc ciasteczka. Zapełniłam większość domowych puszek, więc sądzę, że niczego nie zabraknie. Powiem więcej, mam jeszcze parę pomysłów które chcę zrealizować przed świętami. W tym roku będzie słodko! i może zrobię susz :) ? Jeszcze nad tym punktem pomyśle, zamiast suszu pomyślałam nad grzanym winem, nie wiem co wygra. Wiem za to co będę pić po świątecznych smakołykach i co piję podczas ich przygotowania. Bożonarodzeniową herbatę z jabłkiem imbirem i kardamonem. Polecam!"

Składniki na 300 ml :

  • herbata Earl Grey (2 łyżki sypkiej, albo 1 torebka)
  • 3 cienkie plasterki małych jabłek 
  • 2 plasterki imbiru
  • 3 ziarna kardamonu
  • 1 plasterek pomarańczy pokrojony na ćwiartki
  • łyżeczka cukru trzcinowego

Sposób przygotowania:
Herbatę zalewamy wodą o temperaturze 90`C. Parzymy około 3 minut i po tym czasie dorzucamy plasterki imbiru. Po około minucie dodajemy resztę składników ( w tym cukier chyba, że ktoś nie słodzi).

Pijemy ciepłą.
Na zdrowie!






Komentarze