Babeczki Bananowe


"Udało się! Przepracowałam cały weekend mimo okropnego przeziębienia. Niestety skończyło się to utratą głosu, ale w sumie to już się przyzwyczaiłam... Co parę miesięcy kompletnie tracę głos, co jest dość uciążliwe pracując z dziećmi. Może macie jakieś sprawdzone pomysły na zwalczenie tej uciążliwej dolegliwości? Mimo zapełnionego grafiku, udało mi się też przygotować drobne zamówienie - tym razem było to 30 muffinów :) Połowę przygotowałam z dzisiejszego przepisu znalezionego na tym blogu. Ponoć jest to przepis Petera Reinharta. U mnie w trochę zmienionej wersji. Wyszły cudne, pięknie wyrosły, były chrupiące na zewnątrz i wilgotne w środku, no i dodatek bananów, który większość z Was lubi :) Może się Wam ten przepis przyda - polecam!"

Składniki:
  • 554 g mąki pszennej
  • 1 i 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • szczypta soli
  • 151 g masła
  • 300 g cukru
  • 2 łyżki cukru z prawdziwą wanilią
  • 2 duże jajka
  • 284 g śmietany 12 %
  • 2 duże dojrzałe banany 
Sposób przygotowania:
Masło ucieramy z cukrem, dodajemy jajka i rozdrobnione ( może być widelcem) banany. W drugiej misce łączymy wszystkie suche składniki. 

Do maślanej masy dodajemy sypkie składniki na zmianę ze śmietaną. Po połączeniu wszystkich składników, przekładamy ciasto do foremek na muffiny wyłożonych papilotkami (wyszło 18 średnich muffinek).

Pieczemy 35 minut w 180 C`

Smacznego!






Komentarze

Prześlij komentarz

Słodko dziękuję za pozostawione komentarze!