Konkurs!


" Wyobrażacie sobie, że za 8 dni będzie wrzesień. Koniec upałów, tych najlepszych owoców sezonowych, koniec wakacji... Brzmi to trochę przygnębiająco - nie pomaga mi też dzisiejsza pogoda na Mazowszu. ale biorąc pod uwagę, że spędziłam te wakacje naprawdę cudownie, chyba nie mam co narzekać. Dziś pierwszy raz od końca czerwca idę do mojej pracy, do uśmiechniętych, pełnych energii dzieci, którym potrzeba do szczęścia tylko trochę słodyczy i zabawy z kolegami. Ach ta młodość - niczym nie różni się od lat późniejszych ;)

W związku z nadchodzącą pracą i końcem  urlopów postanowiłam podarować jednej osobie ten śliczny kubek z nowej kolekcji IKEA. Sobie kupiłam taki sam :) Czy nie uważacie, że jest słodki ? Jak Słodkie Przyjemności :)

Aby zdobyć nagrodę, należy w komentarzu pod postem opisać mi  

Jak wyobrażasz sobie Twoje wakacje "na słodko"?

Dodatkowo proszę podać swój e-mail, abym mogła się później - w razie wygranej, z Tobą skontaktować. Można również przesłać zdjęcia na adres - slodkieprzyjemnosci@gmail.com

Konkurs trwa 8 dni, t.j do poniedziałku 3 września do godziny 23.59. Wyniki ogłoszę - w miarę swoich możliwości - jak najszybciej :)

No to kochani, zapraszam do zabawy !

Chętnych zapraszam -> tu, gdzie będę informowała o wszystkim na bieżąco.

P.S Kochani! Jeżeli prowadzicie bloga, podlinkujcie go w komentarzu, chętnie na niego zajrzę w wolnej chwili :)

Komentarze