Czekoladowe Babeczki


" No, nareszcie! Przywieźli mi w końcu zamówiony ( całe dwa dni temu :) ) statyw! Od jutra będę starała się robić lepsze zdjęcia. Mam nadzieję, że efekt będzie widoczny. Czegoś się w końcu na tych warsztatach fotograficznych nauczyłam, więc czas to wprowadzić w życie. Jak mi się to uda, to już sami ocenicie. Dziś mam dla Was przepis od Asiek na Czekoladowe Babeczki - powiem szczerze, że dużo lepsze niż te proponowane od dorotuś, no ale to oczywiście kwestia gustu każdego smakosza tych słodkości. Przepis pozwoliłam sobie ciut zmienić, ale podstawy zostały niezmienne. "

Wyszło 12 małych babeczek

Składniki:
  • 80g roztopionego masła
  • 50g posiekanej mlecznej czekolady
  • 35g posiekanej gorzkiej czekolady
  • 200g mąki
  • 80g cukru
  • 2 łyżki cukru z prawdziwą wanilią
  • 2 czubate łyżki kakao
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 2 jajka
  • 150ml mleka
Sposób Przygotowania:
Rozgrzewamy piekarnik do 180°C.

W dużej misce mieszamy mąkę z cukrem i cukrem waniliowym, dodajemy kakao i proszek do pieczenia. W drugiej rozpuszczone masło z mlekiem i jajkiem.
Do suchych wlewamy płynne i mieszamy łopatką.
Formę na muffiny wykładamy papilotkami i napełniamy je do 3/4 wysokości. Pieczemy w 180°C przez 20 – 25 minut. 
Smacznego!


Komentarze

  1. Uwielbiam czekoladowe babeczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne Ci wyszły i cieszę się, że podpasowały:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie wygladaja, no i talerzyk uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Talerzyk faktycznie śliczny! A babeczki - klasa sama w sobie ;) Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. taka czekoladowa babeczka by mnie teraz bardzo rozpieściła :)
    a ja mam statyw a w ogóle nie korzystam haha:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Słodko dziękuję za pozostawione komentarze!