Bananowy HIT


"Przepiękna pogoda! Czemu już tak nie może zostać? Podobno za tydzień znowu się ochłodzi. Ale nie myślmy o złych rzeczach, ten tydzień będzie bezdeszczowy i upalny - taki jak lubię. Heh, zamieniam się w pogodynkę... Ostatnio pytałam Was na FB jaki jest Wasz ulubiony rodzaj Muffin. Było sporo odpowiedzi, ale mi spodobał się najbardziej pomysł na Bananowe Muffiny. Poszperałam, poczytałam i na jakimś forum odnalazłam przepis na podstawowe Muffiny z bananami, ale było mi mało dlatego postanowiłam stworzyć swój własny przepis, tak powstał BANANOWY HIT."

Składniki :
  • 300 g mąki
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 100 g cukru
  • 2 jajka
  • 150 ml mleka
  • ok. 100g rozpuszczonej margaryny
  • 2 pokrojone na małe kosteczki banany
  • 50g pokruszonych ciasteczek kokosowych HIT

Sposób przygotowania:
Suche składniki mieszamy w jednej misce. Rozpuszczoną (ostudzoną) margarynę, łączymy z roztrzepanymi jajkami i mlekiem. Do suchych składników wsypujemy pokruszone ciasteczka Hit, a do płynnych wrzucamy banany. Mokre przelewamy do suchych i mieszamy.

Nakładamy do papilotek do 3/4 wysokości i pieczemy około 25 minut w 180`C
(do przyrumienienia).

Studzimy w formie - po 5 minutach wyjmujemy i odstawiamy na kratkę.
Smacznego!


Komentarze

  1. bananowa uczta rozkoszna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bananowe muffinki...o tak, pyszności! Polecam jeszcze połączenie z masłem orzechowym :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Słodko dziękuję za pozostawione komentarze!