Wyniki konkursu



"Moi drodzy! Dzisiaj krótko. Powiem Wam, że mimo niewielu zgłoszeń miałam problem z wyborem tego jednego, dlatego pałeczkę oddałam mojemu jury, które poradziło sobie z tym zadaniem o wiele lepiej . Wszystkie przesłałyście cudowne odpowiedzi, ale niestety mam tylko trzy nagrody. No dobra, to teraz wyniki! "

  • I miejsce - Fartuszek z papilotkami - wędruje do Joanny - prowadzącej blog 'Smacznie z Joanną'


  • II  miejsce  - Papilotki do muffin - wędrują do Dagmary Kowalkowskiej
  • III miejsce - Papilotki do muffin - wędrują do Emilia Wańczyk -'Emcia pichci'


Proszę Was o przesłanie na mojego maila: duska.dada@gmail.com, adresu do wysyłki nagrody. ( Na wasze dane czekam do 15.04 - po tym czasie wylosuję kogoś innego )

Obiecuję, że konkursów będzie więcej, a co z tym idzie, więcej nagród dla Was. Sama wzięłam udział w wielu konkursach i wiem jak dobra to zabawa :) Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział w zabawię i życzę słodkich chwil!



Komentarze

  1. O jej! Jaki wspaniały prezent! :))) Dziękuję ślicznie i już wysyłam adresik :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie :) Cieszę się niezmiernie, że mój komentarz się spodobał :) Fartuszek jest boski! (adres wysłałam)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi nie tak słodko, bo w końcu jak coś ocenic, gdy zniknęło;((...
    A mogę chociaż wiedzieć skąd fartuszek i gdzie go znajdę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrycjo! Fartuszek robiony był na moje własne zamówienie u zaprzyjaźnionej krawcowej. Jeżeli byłabyś zainteresowana takowym albo wyśnionym fartuszkiem proszę o kontakt mailowy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Słodko dziękuję za pozostawione komentarze!