Słodki omlet z ziołami


" Dla mnie wakacje w pełni, ale nie leniuchuje jakby mogło się wydawać. Jestem w trakcie ogłaszania mojej nowej działalności, którą założyłam z Wiolą, aż dziw, że na własnym blogu się jeszcze nie pochwaliłam! Pogoda troszkę się uspokoiła - jest ciepło ale nie upalnie, co jakiś czas popada co nie jest wcale takie złe. W piątek jadę na pierwsze zrywanie czereśni w tym roku, a z tego co słyszałam jest co zrywać. Ktoś zamawia ? 
Dzisiaj jeszcze nie owocowo. W związku z tym, że wstałam o 12.30 (no co?!) pomyślałam, że idealny na późne śniadanie będzie słodki omlet ze świeżymi ziołami, co Wy na to ? "

Składniki

  • 2 jajka
  • 2 łyżki śmietany
  • 4 łyżki mąki
  • 1 dag masła
  • ulubione świeże zioła - u mnie mięta
  • cukier puder

Sposób przygotowania omleta:

Oddzielamy żółtka od białek.
Żółtka mieszamy ze śmietana i solą (  lekko ubijamy ).
Białka ubijamy na piankę i dodajemy do żółtek. Przesiewamy mąkę i wszystko  łączymy ze sobą.
Smażymy na rozpuszczonym maśle.
Na koniec posypujemy cukrem pudrem i posypujemy pokrojonymi ziołami.

Lekko, słodko i pożywnie !



Komentarze