Chewy peanut cookie


" No, no, no, moi drodzy 600 wejść. Bardzo, bardzo mi miło ! Coraz więcej osób do mnie zagląda, a to oznacza, że musi się tu Wam chociaż troszkę podobać, a to z kolei cieszy mnie najbardziej !  Mam dla Was coś innego - przepis jest zlepkiem różnych ciekawych pomysłów zaczerpniętych z różnych blogów, połączonych z moimi gustami i  powiem szczerze - uznałam, że moje pomysły dobrze zrobią temu przepisowi - i na szczęście miałam rację! Spokojnie możecie wypróbować przepis na te, jakże sycące, ciastka orzechowe. "

Składniki
  • 2 1/2 szklanki mąki
  • 1/4 łyżeczki proszku do pieczenia 
  • 1/8 łyżeczki sody 
  • 2 łyżeczki soli 
  • 220 g masła 
  • 1 szklanka cukru 
  • łyżeczka zapachu waniliowego 
  • łyżka cukru waniliowego 
  • 1 duże jajko 
  • szklanka ulubionych orzechów - najlepiej laskowych 
  • 3/4 szklanki rodzynek
Sposób przygotowania:
Na sam początek mąkę wymieszaj z proszkiem do pieczenia, sodą oraz solą.

Masło umieść w misce od miksera do tego dodaj cukry i olejek. Miksuj przy pomocy miksera do czasu, aż składniki dobrze się połączą.

Nie przerywając ubijania wbij jajko, ubijaj do czasu, aż powstanie jednolita masa. Do masy dodaj mąkę z resztą składników. 

Dodaj bakalie i wszystko jeszcze raz pomieszaj - masa jest dość kleista, dlatego możesz ją włożyć na 15 minut do lodówki i w tym czasie rozgrzać piekarnik do temp. 190 °C i piec 15 min.
Smacznego !







Komentarze